Jana Kalousová 27.2.2017, 08:00 Sdílet 8. 1. Vůně – 25 procent Nejdůležitější vlastností kosmetiky, kterou zákazníci vyžadují, je její vůně. A jak moc je zajímá cena nebo značka? Podívejte se na průzkum GfK. 7. 2. Cena – 20 procent 6. 3. Kvalita – 14 procent Zobrazit další Sdílet TÉMATA kosmetika nákupy ženy průzkum
Hořící demonstrant či lidské bomby Boko Haram: tohle je 6 nominací Word Press Photo na snímek roku Kateřina Horáková
Poslední bitva Splašeného koně: Indiánská skupina se pod velením slavného siouxského náčelníka nakonec vzdala Jan Fiedler
Volba prvního prezidenta Spojených států amerických: Na jakém principu fungují prezidentské volby v USA? Jan Fiedler
Díl II.: Stručná historie telegrafu: Svůj telegrafní systém představil Samuel Morse v železárnách v New Jersey Jan Fiedler
Díl I.: Stručná historie telegrafu: Vynálezce telegrafu Samuel Morse byl malířem a sochařem Jan Fiedler
Konec britsko-americké války: Gentský mír byl považován za americké diplomatické vítězství Jan Fiedler
Když Sovětský svaz vpadl na Štědrý večer do Afghánistánu: Válka vytvořila živnou půdu pro vzestup terorismu Jan Fiedler
Smutek potrvá navždy: Vincent van Gogh trpěl těžkými depresemi, život si vzal střelnou zbraní Jan Fiedler