Jana Kalousová 27.2.2017, 08:00 Sdílet 8. 1. Vůně – 25 procent Nejdůležitější vlastností kosmetiky, kterou zákazníci vyžadují, je její vůně. A jak moc je zajímá cena nebo značka? Podívejte se na průzkum GfK. 7. 2. Cena – 20 procent 6. 3. Kvalita – 14 procent Zobrazit další Sdílet TÉMATA kosmetika nákupy ženy průzkum
Hořící demonstrant či lidské bomby Boko Haram: tohle je 6 nominací Word Press Photo na snímek roku Kateřina Horáková
Warner Bros. Discovery posiluje nabídku zimních sportů novou smlouvou o vysílání světového biatlonu Redaktor
Trápíte se kvůli svým vlasům? Uznávané odbornice poradí, jak se zbavit alopecie, trichotilomanie a dalších problémů Redaktor
Tempu expanze elektrických koloběžek legislativa dosud nestačila. Ve Sněmovně už se ale rodí nový zákon Redaktor
Akcie Manchesteru United včera zdražily nejvíce v historii. Zrovna v den, kdy Ronaldo v klubu „na hodinu“ skončil Lukáš Kovanda
Odjela jako au pair, teď v USA fotí celebrity. Před pár lety bych tomu neuvěřila, říká Marie Tomanová v (NE)BLÁZNI Martin Miko