Jana Kalousová 27.2.2017, 08:00 Sdílet 8. 1. Vůně – 25 procent Nejdůležitější vlastností kosmetiky, kterou zákazníci vyžadují, je její vůně. A jak moc je zajímá cena nebo značka? Podívejte se na průzkum GfK. 7. 2. Cena – 20 procent 6. 3. Kvalita – 14 procent Zobrazit další Sdílet TÉMATA kosmetika nákupy ženy průzkum
Hořící demonstrant či lidské bomby Boko Haram: tohle je 6 nominací Word Press Photo na snímek roku Kateřina Horáková
Díl II.: Smrtelná havárie Jamese Deana: Hercovo auto s přezdívkou „Malý bastard“ bylo údajně prokleté Jan Fiedler
Ecomail, Zásilkovna a Shoptet přichází s ShopMasters. Místem, kde mohou e-shopaři sdílet vlastní zkušenosti Redaktor
Znesvářené rodiny nebo problémy s úřady. S jakými životními nástrahami se musí v dnešní době vyrovnat zamilované páry? Redaktor
Díl I.: Smrtelná havárie Jamese Deana: Slavný americký herec byl idolem mladé generace, měl povahu rebela a miloval závodní auta Jan Fiedler
Nejdražší brýle v řádech milionů nebo diagnostika iris. Tyto informace jste o zraku rozhodně netušili! Redaktor