Jana Kalousová 27.2.2017, 08:00 Sdílet 8. 1. Vůně – 25 procent Nejdůležitější vlastností kosmetiky, kterou zákazníci vyžadují, je její vůně. A jak moc je zajímá cena nebo značka? Podívejte se na průzkum GfK. 7. 2. Cena – 20 procent 6. 3. Kvalita – 14 procent Zobrazit další Sdílet TÉMATA kosmetika nákupy ženy průzkum
Hořící demonstrant či lidské bomby Boko Haram: tohle je 6 nominací Word Press Photo na snímek roku Kateřina Horáková
Atentát na italského krále Umberta I.: Mezi anarchisty byl král nenáviděn, jeden z nich jej nakonec zastřelil Jan Fiedler
Glorchestra opět nezklamala: Třikrát více diváků než loni, vrcholem show byli elektroničtí Bratři Martin Miko
Česká národní banka sazby v srpnu nezvedne, hned pět radních bude proti. Inflace ji k tomu ale dotlačí na podzim Lukáš Kovanda
Skryté hrozby na talíři. Pozor na potravinovou alergii či intoleranci. Dokážou pěkně potrápit! Redaktor
NASA vznikla v reakci na vypuštění sovětského satelitu Sputnik I: SSSR v počáteční fázi vesmírného soupeření vítězil Jan Fiedler
Pohonné hmoty v ČR mohou zdražit až na 88 Kč/l, plyne z prognózy největší americké banky Lukáš Kovanda
Nejen ruce a nohy, nahradit lze i jiné části těla. Nejnáročnější je docílit správného statického pohledu, říká anaplastoložka Allison Vestová redakce G.cz