Jana Kalousová 27.2.2017, 08:00 Sdílet 8. 1. Vůně – 25 procent Nejdůležitější vlastností kosmetiky, kterou zákazníci vyžadují, je její vůně. A jak moc je zajímá cena nebo značka? Podívejte se na průzkum GfK. 7. 2. Cena – 20 procent 6. 3. Kvalita – 14 procent Zobrazit další Sdílet TÉMATA kosmetika nákupy ženy průzkum
Hořící demonstrant či lidské bomby Boko Haram: tohle je 6 nominací Word Press Photo na snímek roku Kateřina Horáková
Záchrana Jessicy Lynch: Zneužila americká vláda příběh o zajetí k propagaci kontroverzní války v Iráku? Jan Fiedler
Kdo je ve skutečnosti R. Kelly? Dokument na TLC odhalí pravou tvář populárního amerického zpěváka Redaktor
Rusové překvapili, dnes začali plynovodem Nord Stream 1 zásobovat země EU. Kdykoli je ale mohou zase „skřípnout“ Lukáš Kovanda
Češi si možná připlatí za lékaře, navrhuje to část vládní koalice. Daň z mimořádných zisků totiž nic neřeší Lukáš Kovanda