Jana Kalousová 27.2.2017, 08:00 Sdílet 8. 1. Vůně – 25 procent Nejdůležitější vlastností kosmetiky, kterou zákazníci vyžadují, je její vůně. A jak moc je zajímá cena nebo značka? Podívejte se na průzkum GfK. 7. 2. Cena – 20 procent 6. 3. Kvalita – 14 procent Zobrazit další Sdílet TÉMATA kosmetika nákupy ženy průzkum
Hořící demonstrant či lidské bomby Boko Haram: tohle je 6 nominací Word Press Photo na snímek roku Kateřina Horáková
Issei Sagawa: Příběh japonského kanibala, který snědl svou spolužačku. V Japonsku se stal celebritou Václav Adamus
„Polední meníčko“ bude brzy průměrně za 200 korun, za posledních deset let zdražilo o 80 korun Martin Miko
Tour de France a Tour de France Femmes: Warner Bros. Discovery Sports spouští revoluci v cyklistickém vysílání Redaktor
Největší mauzolea na světě: V největších stavbách světa odpočívají těla panovníků a světců Václav Adamus