Jana Kalousová 27.2.2017, 08:00 Sdílet 8. 1. Vůně – 25 procent Nejdůležitější vlastností kosmetiky, kterou zákazníci vyžadují, je její vůně. A jak moc je zajímá cena nebo značka? Podívejte se na průzkum GfK. 7. 2. Cena – 20 procent 6. 3. Kvalita – 14 procent Zobrazit další Sdílet TÉMATA kosmetika nákupy ženy průzkum
Hořící demonstrant či lidské bomby Boko Haram: tohle je 6 nominací Word Press Photo na snímek roku Kateřina Horáková
Zákazníci v Tesco vybírají charitativní projekty, kterým firma věnuje přes 3 miliony Komerční sdělení
Jak to vypadá uprostřed hurikánu? Nová série na Discovery Channel zve přímo do epicentra nejničivějších katastrof Komerční sdělení
Zrůda s milou tváří: Irma Grese patřila k nejmladším dozorkyním v koncentračních táborech Martin Miko