Jana Kalousová 9.12.2016, 11:34 Sdílet 9. 1. Jsou drahé – 27,8 procenta Podle čeho se Češi rozhodují, že v některé prodejně (řetězci) nenakoupí? Podívejte se na statistiku agentury Wellen z letošního roku. 8. 2. Jsou nepřehledné – 22,2 procenta 7. 3. Ošklivý, špinavý obchod – 16,4 procenta Zobrazit další Sdílet TÉMATA nakupování statistika prodej řetězce
Blíží se Black Friday. Bez celoroční práce během něj e-shopy neuspějí, tvrdí Jakub Stupka z Ecomail.cz Komerční sdělení
Nová éra bojových sportů začíná v Brně: Zažijte nezapomenutelný večer K-1 zápasů v Bobycentru! redakce G.cz
Česko má prvního zlatého Ironmana! Tománek ziskem titulu mistra světa přepsal paratriatlonové dějiny redakce G.cz