Retro Music Television boduje v rámci celé ČR
Retro Music Television zvyšuje svůj podíl na trhu českých hudebních stanic nepřetržitě od roku 2017. V klíčové cílové skupině 15-69 let zaznamenala skokový růst ze share 0,16 % v roce 2019 na 0,27 % v roce 2020. Majitelé věří, že nastolený trend bude pokračovat i v roce 2021.
„Od roku 2017, kdy jsme Retro koupili neustále rosteme. Začínali jsme na share zhruba 0,11 % (CS 15-69), a za pouhé čtyři roky se nám povedlo náš podíl výrazně navýšit,“ komentuje výsledky stanice spokojeně její majitel Tomáš Fuxa. „V Praze je naše pozice jedničky naprosto nezpochybnitelná, radost nám ale dělají i čísla z pohledu celé republiky. Během minulých dnů nás navíc čím dál častěji kopírují další hudební televize, což nás jen utvrzuje v přesvědčení, že zvolený vysílací model je úspěšný,“ dodává.
Pohled na trh hudebních televizních stanic potvrzuje Fuxova slova. Podíl Retro Music Television v Praze v rámci ostatních hudebních stanic opravdu dosahuje za rok 2020 obdivuhodných 74,54 % v cílové skupině diváků Praha 15-69 let.
V celostátním měřítku ale též obliba Retro Music Television rok za rokem roste. V loňském roce tak dosáhla podílu na trhu hudebních stanic 21, 90 % a nechala před sebou pouze hudební televizi Óčko s 27,96 %. Dařilo se jí tak lépe než dalším měřeným kanálům – Óčko STAR, Šlágr TV, Šlágr 2 a REBEL.
Na začátku roku 2021 bylo Retro zařazeno i do celoplošného vysílání 22. multiplexu Českých Radiokomunikací. Hudební stanice se tak dostala do programové nabídky po bok dalších divácky oblíbených kanálů jako jsou ty ze skupiny Prima Group (Prima, Prima COOL, Prima LOVE, Prima ZOOM, Prima MAX, Prima KRIMI, CNN Prima News, Prima +1), které z 22. multiplexu vysílají v HD kvalitě. Součástí nabídky jsou ale i konkurenční hudební stanice Óčko a Óčko STAR. Portfolio daného vysílacího multiplexu uzavírá náboženský orientované Rádio Proglas.
„Zařazení do 22. multiplexu umožní Retro TV oslovit větší počet potenciálních nových diváků ze všech koutů republiky,“vysvětluje Tomáš Fuxa. „Našemu publiku zůstáváme nadále věrni. Uvědomujeme si, že televize je dynamické prostředí, a tudíž v nadcházejícím roce plánujeme řadu novinek, které doufáme, že naše diváky potěší. Údaje o sledovanosti za loňský rok jsou pro nás opravdu velkou motivací,“ slibuje stávajícím i novým fanouškům.
zdroj: ATO – Nielsen Admosphere; živě+TS0-3, ke dni 5.1.2021; hudební stanice=RETRO, REBEL, Óčko, Óčko STAR, Šlágr TV, Šlágr 2; CS 15-69 a Praha 15-69