Šibalský kousek se povedl marketingovému oddělení naší veřejnoprávní televize při spuštění nové verze iVysílání, kde naleznete veškerý obsah produkovaný a vysílaný Českou televizí. Nejvíce však všechny zaujalo nové logo pořadu Sama doma, který patří všem hospodyňkám a maminkám na mateřské a uvádí ho šestičlenná parta žen. K těm totiž grafik prý „omylem“ připojil nové logo pořadu, jež lze číst jako „SADO MAMA“. Nápis vzbudil velký povyk na celém internetu, a dokonce na něj vzniklo mnoho a mnoho parodií a koláží.
„Děkujeme za dotazy i podněty k vzniku nového formátu. Chápeme... Tohle překlopení loga se prostě grafikům při tvorbě nového iVysílání úplně nepovedlo. Změnu názvu ani dramaturgie Sama doma ale neplánujeme. Staré logo je zpátky. A Sado mama už je zase Sama doma,“ objevilo se na oficiálním twitteru České televize.
Na sociálních sítích se ihned objevilo i několik tipů, podle nichž se s velkou pravděpodobností jedná o marketingovou kampaň, která má za cíl zviditelnit nový web. A taky že ano! Na facebooku se objevil jeden „fanoušek“, jenž si chtěl zřejmě koupit doménu sadomama.cz. Jenže díky registru WHOIS zjistil, že ji 12. listopadu 2021 zakoupila sama Česká televize. Jednalo se tedy o plánovaný počin, který tvůrcům nápadu vyšel na jedničku.
Ačkoliv pořadu Sama doma příliš nefandíme, tak tohle se jim vážně povedlo.