Jana Kalousová 27.2.2017, 08:00 Sdílet 8. 1. Vůně – 25 procent Nejdůležitější vlastností kosmetiky, kterou zákazníci vyžadují, je její vůně. A jak moc je zajímá cena nebo značka? Podívejte se na průzkum GfK. 7. 2. Cena – 20 procent 6. 3. Kvalita – 14 procent Zobrazit další Sdílet TÉMATA kosmetika nákupy ženy průzkum
Sykesova-Picotova dohoda: Tajný pakt rozdělil po první světové válce většinu arabských zemí do britské a francouzské sféry vlivu Jan Fiedler
Thor Heyerdahl a expedice Ra: Norský etnolog doplul z Maroka na Barbados na lodi z papyru Jan Fiedler
Objev ozonové díry byl oznámen v časopise Nature: Na úbytek ozonu nad Antarktidou reagovalo mezinárodní společenství nezvykle rychle Jan Fiedler
Nevyřešená vražda Charlese Waltona: Lidé si mysleli, že je čaroděj, proto ho neznámý pachatel zabil Martin Miko