Jana Kalousová 9.12.2016, 11:34 Sdílet 9. 1. Jsou drahé – 27,8 procenta Podle čeho se Češi rozhodují, že v některé prodejně (řetězci) nenakoupí? Podívejte se na statistiku agentury Wellen z letošního roku. 8. 2. Jsou nepřehledné – 22,2 procenta 7. 3. Ošklivý, špinavý obchod – 16,4 procenta Zobrazit další Sdílet TÉMATA nakupování statistika prodej řetězce
Návrat k animované klasice, tentokrát s vínem a dekou: Warner TV zve na sobotní animáky pro velké děti redakce G.cz
Tesco posiluje diverzitu a inkluzi: Čtvrtá výroční zpráva přináší 5 nových závazků pro zítřek redakce G.cz
Dráhová cyklistika ve středu zájmu Eurosportu. Letošní UCI Track Champions League startuje již o víkendu redakce G.cz